WELCOME AUGUST!


Hola!! no puede pasar el verano sin lucir alguna raya marinera, yo encontré estos short mientras buscaba otra cosa por Zara y al final me los lleve,  me costaron baratísimos, unos 9 euros, y los estrené para un evento de Pepe Moll Bolsos y Dansi Shoes que os contaré en un próximo post, estuvo genial ;)


Los combiné con bolsito de Pepe Moll y pulsera lazo de Adelita Adelita que me encanta!!

Os deseo un feliz finde y nos vemos la semana que viene :)

Hello there! You can not spend the summer without looking any sailor stripe, I found these short while searching for something else for Zara and finally I take them, they cost me very cheap, about 9 euros, and they premiered for an event of Pepe Moll Bags & Dansi Shoes that I will tell you in a future post, it was great;) 

The combined it with Pepe Moll placket and loop bracelet Adelita Adelita I love it! 

I wish you a happy weekend and see you next week :)


 


 
 
 

 

Top Stradivarius
Short Zara
Heels Zara
Bag Pepe Moll
Necklace Lefties
Bracelet Adelita Adelita

Photos V.Llorca 

Comentarios

Estefanía Rocha ha dicho que…
Me ha encantado el look! Un beso guapa
http://enjoyourstyle.blogspot.com.es/